Dealhunter Logo
Log ind · Betingelser · Kontakt
Kurv
Din kurv er tom

Svar på ofte stillede spørgsmål

Dealhunter står altid klar til at hjælpe dig, hvis du skulle have spørgsmål eller problemer med brugen af Dealhunter.dk. For at hjælpe dig lidt på vej, har vi lavet nedenstående liste, som kan hjælpe med de mest stillede spørgsmål, som vi har fået fra Dealhunters brugere. Du finder Dealhunters kontaktoplysninger nederst på denne side.


1. Hvordan tilmelder man sig Dealhunters nyhedsbrev?
Man kan tilmelde sig Dealhunters nyhedsbrev på vores forside. Klik på den grå knap, der hedder "tilmeld dig" i højre hjørne. Når du har tilmeldt dig nyhedsbrevet, vil du modtage en mail med bekræftelse på tilmeldingen. Hvis ikke du modtager en mail med bekræftelse herpå umiddelbart efter din tilmelding, bedes du tjekke dit spamfilter.

Du kan tilmelde dig Dealhunters nyhedsbrev direkte fra Dealhunters forside.
Bemærk, at der først oprettes en Dealhunter konto til dig, når du foretager dit første køb.


2. Hvordan opretter jeg en Dealhunter konto?
Når du foretager dit første køb på Dealhunter.dk, vil du blive bedt om, at indtaste dine personoplysninger, samt angive en kode til din nye Dealhunter konto. Kontoen oprettes automatisk, når du foretager dit køb. Når købet er gennemført, modtager du en mail med din ordrebekræftelse, samt en velkomst mail på din nye Dealhunter konto. 

Hvis ikke du modtager ordrebekræftelsen umiddelbart efter dit køb på Dealhunter, bedes du tjekke dit spamfilter.  


3. Hvordan ved jeg, om mit køb er gået korrekt igennem?
Når du har foretaget et køb på Dealhunter.dk, vil du modtage en mail med ordrebekræftelsen. Hvis ikke du har modtaget ordrebekræftelsen umiddelbart efter dit køb, bedes du tjekke dit spamfilter. Ligger ordrebekræftelsen heller ikke dér, bedes du kontakte Dealhunters kundeservice.


4. Hvad gør jeg, hvis dealen ikke bliver aktiveret?
Hvis der ikke er nok brugere, der køber en given deal og den derfor ikke bliver aktiveret, trækker vi IKKE nogen penge på din konto. Du vil modtage en mail med status på, om dealen er aktiveret eller ej, så snart dealen er afsluttet. 
 

5. Hvordan og hvornår får jeg mit værdibevis?
Når den købte deal er aktiveret vil vi fremsende dit værdibevis på mail indenfor 24 timer, samtidig med at vi trækker pengene fra din konto. Er du i tvivl om, hvornår dealen aktiveres, kan du følge med på Dealhunter.dk, hvor du kan se om dealen er aktiv.

OBS: Har du købt en produktdeal, vil du først modtage dit værdibevis, når produktet er afsendt. Vi trækker først pengene fra din konto, når du modtager dit værdibevis.  

Du kan altid logge ind og hente / printe dit værdibevis direkte fra din Dealhunter konto. Gå ind på forsiden af Dealhunter.dk og benyt den grå "log ind" knap øverst i højre hjørne. Her finder du en samlet oversigt over alle dine værdibeviser, som altid være tilgængelige på din Dealhunter konto.


6. Hvorfor har jeg ikke fået mit værdibevis?
Tjek om den deal, som du har købt, er blevet aktiveret. Værdibeviserne udsendes først når dealen er aktiveret. Er du i tvivl om, hvornår dealen er aktiv, kan du følge med på Dealhunter.dk.

Hvis dealen er aktiveret og afsluttet og du stadig ikke har modtaget dit værdibevis, bedes du tjekke dit spamfilter. Hvis du bruger hotmail eller gmail ender vores mails desværre ofte i spamfiltret. Husk at du kan tilføje Dealhunter.dk, som sikker modtager på din mail, så du fremover undgår, at mails fra Dealhunter ender i spamfiltret.

Hvis du stadig ikke kan finde mailen med dit værdibevis, bedes du logge ind på din Dealhunter konto og tjekke om værdibeviset er tilgængeligt herfra. Hvis ikke, så bedes du kontakte Dealhunters kundeservice.

OBS: Har du købt en produktdeal, vil du først modtage dit værdibevis, når produktet er afsendt. Vi trækker først pengene fra din konto, når du modtager dit værdibevis.  


7. Hvorfor kan jeg ikke logge ind på min Dealhunter konto?
Hvis du har problemer med, at logge ind på din Dealhunter konto, kan det skyldes flere årsager. Du bedes tjekke, at du logger ind med korrekt e-mail og kodeord. Har du glemt dit kodeord, kan du få det gensendt ved at klikke på linket "glemt kodeord", som du finder på Dealhunters forside.

Bemærk, at der først oprettes en Dealhunter konto til dig, når du foretager dit første køb.
Er du kun tilmeldt vores nyhedsbrev, har du endnu ingen Dealhunter konto.


8. Hvorfor får jeg ingen mails fra Dealhunter?
Dealhunter sender dig altid en mail, i forbindelse med tilmelding af nyhedsbrev eller køb. Du bedes altid tjekke, at du har modtaget dine mails korrekt fra os. Hvis du bruger hotmail eller gmail ender vores mails fra Dealhunter desværre ofte i spamfiltret.

Husk at du kan tilføje Dealhunter.dk, som sikker modtager på din mail, så du fremover undgår, at mails fra Dealhunter ender i spamfiltret.


9. Kan jeg fortryde mit køb og få pengene tilbage?
Ja - Der er 14 dages fuld fortrydelsesfrist fra den dato, hvor du har modtaget dit værdibevis. Hvis vi allerede har trukket pengene fra din konto, vil disse naturligvis blive refunderet igen. Ved fortrydelse af et køb, bedes du kontakte Dealhunter hurtigst muligt.


10. Skal jeg medbringe mit værdibevis, når jeg vil gøre brug af det?
Ja - Når du vil gøre brug af dit værdibevis, skal du printe det ud og medbringe det til leverandøren af dealen. Dit værdibevis indeholder en unik rabatkode, som skal fremvises til leverandøren, når du vil gøre brug af det. Leverandøren af dealen har en liste med alle rabatkoderne, så de kan verificere at dit værdibevis er gyldigt. Hvis ikke du medbringer dit værdibevis, kan leverandøren af dealen nægte dig, at gøre brug af det.

Du kan altid logge ind og hente dit værdibevis fra din Dealhunter konto. Du kkan logge ind direkte på forsiden af Dealhunter.dk. Alle dine værdibeviser vil altid være tilgængelige på din Dealhunter konto.

OBS: Har du købt en produktdeal skal du ikke foretage dig yderligere efter købet. Produktet vil automatisk blive fremsendt til dig indenfor den angivne leveringstid, som fremgår af dealen. 


11. Jeg er kommet til at slette mit værdibevis, hvad skal jeg gøre?
Du kan altid logge ind og hente dit værdibevis ditrekte fra din Dealhunter konto. Log ind på forsiden af Dealhunter.dk. Alle dine værdibeviser vil altid være tilgængelige på din Dealhunter konto.


12. Jeg kan ikke komme i kontakt med leverandøren, som jeg har købt et tilbud hos?
Hvis du gentagne gange, har prøvet at få kontakt med en leverandør uden held, bedes du kontakte Dealhunter kundeservice. Vi vil undersøge sagen for dig og hjælpe dig, med at få kontakt til leverandøren.

 

Kontakt os

Dealhunter.dk - N2 Ads A/S
Sylows Allé 1, 1 sal - 2000 Frederiksberg

Dealhunters kundeservice kan kontaktes på info@dealhunter.dk